ozi 5gun hastanede yattım orda pek çıkamadım dolasiyordum ama evin gibisi olmuyor.asiri ödem olmuştu vucudum iki kat sismistim. eve geldigim akşam 1cay bardağı saf zeytinyağı içtim ama icim disima çıktı afedersin hem alttan hem üstten (ozur diliyorum)sabaha dümdüzdum,en hızlı yöntem 👍ama çok kötü oluyorsun bebeğini emzir birine emanet et öyle yap boğazın yanıyor migden bulanıyor çünkü