İyi geceler annişler. Bebeklerinizi aylık kontrole götürüyor musunuz? Ben en son 2.ayda doktor kontrolüne götürmüştüm sonraki aylarda sağlık ocağına gitmiştim şimdi sağlık ocağında istemiyor gelme dediler. Çok şükür sağlığında bir problem yok gözle görülen ama kararsız kaldım.