Ya bizde de durum tam tersi. Başlarda alıyordu emziği uykuya dalarken falan baya sıkı sıkı emiyordu şuan 5 aylık 12 günlük asla emziği almıyor aldığı gibi fırlatıyor 🤦🏻♀️neden böyle oldu acaba tekrar alışması için ne yapmalıyım? Aynı durumu yaşayan var mı?