Ebruuuuuu Merhaba, bebeğiniz dünyaya yeni geldi ve organlarını yeni kullanmaya başladı yani bu çok normal bir süreç. İlk 2bçk ay devam edicektir. Herhangi bir ilaç kullanmayın lütfen. İlaçların gaz üzerine faydası kanıtlanmış değil en azından bebeklerde. Her altını değiştirdikten sonra gaz masajı uygulayın, netten bakabilirsiniz çok basit uygulamalar, rahatlar umarım bebeğiniz