nkarac öncelikle sizede geçmiş olsun bizimde böyle oldu tam olarak 1 haftadır huzursuzluğu vardı, son birkaç gündür ateşimiz oldu yüksek şekilde bugün aniden ateş gitti akşama doğru döküntüler🙄kendiliğinden geçecek dedi doktorumuz, bende beklicem artık. Birdaha tekrarladı mı yada herhangi başka bir sıkıntı oldu mu?