Afrazynp Kızlar 3 ay önce normal doğum yaptım ve hıc adet olmadım hamile kalmamişimdir normal bu dıyın bna lütfen 😑😑😑
Mecbure- Ben ocak 1 de sezaryen dogum yaptım şubat 28 de adet oldum, bana da çok erken gibi gelmişti ama yapacak bişey yok. Değişkenlik gösteriyormuş kişiden kişiye
Gdogru Afrazynp benim doktorum 24 aya kadar olmaman normal demişti ama korunmasız ilişki olduysa hamile kalma ihtimali de var
Afrazynp Gdogru yok cok dikkat edıyorum ama hıc bır korunma 100% sonuç vermiyor insan tedırgın oluyor yinede