xfundaaa Selinsu Bimin Bezini kullanıyorum kuru tutuyor fiyatı ise 26.50 kuruş 4 aylıkken başladım önceden prima kullaniyordm
Maviskizimm Selinsu hamileyken birçok markayı almıştım çok şükür kızıma hiçbiri alerji yapmadı.evybaby minies ve canbebe fiyatları uygun ve hepsinden memnun kaldım özellikle minies çok ince hiçbiri sızdırma yapmadı
Birkoalaanasi 70 adet canbebe lila paketi Ankara gimsa marketlerden 40 ₺ alıyorum bezden çok memnunum daha önce de morunu kullanıyordum, lila biraz daha kaliteli geldi bana 🌱
Mom567 Selinsu hepsi burada da indirm oluyor hep de denk geliyorum normalde 40 TL olan bezi ben 30 TL ye alabiliyorum indirim yakalayınca goon kullanıyorum 👍
nurhayatervaras Selinsu ben minies kullandim ilkten memnundum ama sonra hic begenmedim. Baby turco ve sleepy kullaniyorum donusumlu ikiside iyi bence
eSved Selinsu bimin bezi güzel canım ben onu kullaniyo dum gecen şok tan evy baby aldim pişik yaptı gibi insallah gecer 90 li bide🙄
Cnrsre Baby turco fa hem uygun hem kaliteli. Ne yaptıysam kızım primadan başka bez pişik yapıyordu. Baby turco yapmadı
barlas2020 Kuboos_ bende dogdugundan buyana bebeland kullaniyorum. Hem cok kullanisli hemde gayet uygun
Siyahbeyazl Selinsu Bebekten bebege cok fark ediyor, bize iyi gelen size gelmez, deneyip gormek lazzim
Bertug_bebek Bnde 6 aya kadar molfıx kullandım. Bir süre sonra emıcılıgını kaybetti simdi slppy kullanıyorum poposu kuru ve yumuşak çok güzel. Tavsiye ederım.