Arkadaşlar,kardeşimin bebeği 6 aylık mamayla besleniyor.akşam mama almayı baba unutmuş,onlar da 10 a kadar çalışıyorlar nasılsa alırız demişlər.o da alamamışlar.Kaylnvakidesi suyla un karlşıtlelp verelim diyor.kardeşim çok kararsız ne yapmalı bikmiyor.Mama alacak hiç bir yerde yok