Zehra1116 Merhabalar kanguru alırken nelere dikkat edilmeli, hangi markayı önerirsiniz ve ne zaman bebekler kullanmaya başlar yardımcı olursanız sevinirim.
[silindi] Zehra1116 kanguru doğru kullanırsan dünyanın en rahat şeyi . Öncelikle ergonomik olmasına ve büyümesine göre ayarlanabilir olmasına dikkat etmelisin. Ben neko switch kullanıyorum çok memnunum
Miyav Ergonomik olmalı öncelikle. Neko var bende tabi kullanamadık bu koronadan dolayı😅 sitesinden bakabilirsiniz. Orda Bilgi vermişler🌼
Emin_e Zehra1116 ben sahsen kurtaricim oldugunu düşünüyorum bebegim kucaktan inmiyor çünkü. Cok yorulduğumda evin icinde yenidoğan aparatiyla kullaniyorum. Heryone ve ergonomik olmali bence ben solomom baby kullaniyorum memnunum
Zehra1116 Emin_e ben de daha çok ev içinde kullanmak istiyorum kızım sürekli kucağımda gezmek istiyor belli bir süreden sonra kollarım yoruluyor. Söylediklerinize dikkat ederim. Teşekkür ederim.