Kızlar merhaba mecburi olarak sezeryan doğum yaptım fakat aradan 17 gün geçti fakat kesi kisminda ağrı hafif sislik ve sıvı geliyo ilk doğumun hastaneye gittim fakat sıvı için doku sıvısı gelebilir dediler ama ağrım çok oluyo estetik dikiş yapıldı dikişte erime de olmadı aranizda tecrübesi olan varmi