Muge3551- Yvzasmn mama iyi gelıo olabilir sende bence biraz emzirme varsa süt ve süt ürünlerinden uzak dur derim ana tabi bi doktorunada git derim
Deletedmom814 Muge3551- Bilmem bi deneyin ama alerjinin en iyi doktoru ankarada . bi yazın hesabı varsa
NurCelik Muge3551- kilo alımı baya yavaşladi emziriyorum diye doktor vermeyedebilirsin demişti hani sütte azalma olursa diye
NurCelik Muge3551- olsun kuzum zamanla alışır küçük ya birde benim bebeğim 9 aylık istemediği şeyi kesinlikle içmiyor yemiyor sizin alışmanız daha kolay olur
OzcaNimet Muge3551- Amin🙏 Doktorunuza söyleyin başka bir mamayla değiştirebilir. Diğer mamalara göre tatları kötü maalesef.
OzcaNimet OzcaNimet Oğlumun o mamayı içmesiyle çıkarması bir olmuştu. Smilac alimentumu deneyin isterseniz. Oğlum hala içiyor o mamayı yaklaşık 6 aydır kullanıyoruz.
Melegimsin Muge3551- tabi canim ver demedim ki zaten bana doktorum söyledi eskisine dön diye alerji olduğu belli değil kakada kan görüldü onun dışında başka belirti olmadi kan uzun zamandır yok şükür eskisine geçtim bende darısı senin başına ins