Ogullarinaasikanne Anneler ilk sütüm gelmedi sonra geldi ama ilk sütüm cok tazyikli geliyor genzine kacıyor bugün de sanki göğsümü almak istemiyor önerileriniz nedir 😞
iki-bal-kiz-annesi Ogullarinaasikanne emzırırken memenızın basını bıraz sıkın yavaş yavaş akar benımde öyleydi sureklı bogaxına kacıyodu maşşallah dıyelım
Omma Ogullarinaasikanne tazyikli sütle çok uğraştım. Her emzirmeden önce elle sağım yapmanızı tavsiye ederim makine sağımı tazyiği daha da arttırıyor. Bana makineyle göğsünü biraz boşalt demişlerdi o da tazyiği daha da arttırdı makineye bağımlı bir yaşam sürdüm uzun süre. Arkanıza yastık koyarak neredeyse yatar pozisyonda emzirebilirsiniz. Emzirme yastığımda bebeği yan yatırırsanız fazlalığı ağzının kenarından bir nebze atabiliyor. 4.ay civarı artık tazyikle başa çıkabiliyor sonrasında sıkıntı kalmıyor. Bir de göğsünüze makas hareketi yapabilirsiniz tazyiği bu da azaltıyor
bglm Ogullarinaasikanne emzirmeden once sagmalisin ben oyle yapiyordum siskinligi iniyordu rahat emiyordu ozaman .sut torbasıyla buzdolabina atarsin sagdigini icirirsen bukez tekrar süt doluyor emmede sıkıntı oluyor
Ogullarinaasikanne gvnkbr evet her ikisindende cok geliyor ilk süt sonra normale dönüyor ama dönene kadar baş etmesi zor oluyor genzine kacıyor sürekli tıkanıyor
gvnkbr Ogullarinaasikanne ozaman biraz sağman lazım benim bı gogsum diğerine göre daha çok süt üretiyor gündüz onu vermiyodum şehvetle tikaniyodu gece sakın sakin emiyodu
Kybele Bi parça sağ, sonra emzir. 4. ay civarı bebek tazyikle baş etmeyi öğrenecek, bu sadece senin başına gelmiyor panik yapma
2018istanbul Ogullarinaasikanne aynı ben resmen fışkırıyor çeşme gibi 😒en iyisi sırt üstü yatın o şekilde emzirmeye başlayın sonra zaten normale dönüyor ben öyle çare bulmuştum bi yerde okumuştum işe yaramıştı bazen ağzını çekiyor süt boşa akmaya devam ediyor o zaman da elinizle göğüs ucunu kapatın boşa akmasın ben ilk zaman bilmiyordum illa vermeye çalışıyordum süt akıyor bebek almıyor diye sinir oluyordum Kolay gelsin bol bol sütünüz olsun
2018istanbul Ogullarinaasikanne sağıp buzluğa atma işini de hiç yapamadım yorumlara baktım da o şekilde yazan da çok olmuş bi miktar süt sağınca iyi oluyormuş ben de okumuştum ama sağıp buzluğa atacak kadar bilemedim sonuçta süt ilk etapta sulu şeffaf geliyor bebeğin su ihtiyacı için 🤔
Enfed72_ İnstangramda İzmiremzirmedanışma diye bir hesap var tazyikli süt ile ilgili yapılabileceklerle ilgili yazısı var okumanı tavsiye ederim işe yarıyor
Canangun Ogullarinaasikanne ahh canım bnmde ilk öyleydi şimdi göğüslerim bomboş 14 günlük oğlum var sutum gelene kadar napicam bilmiyorum mama da icmiyo
Ogullarinaasikanne Canangun sakın pes etme canım sen emzir tekrar tekrar gelecektir birde tavsiyem laktamax diye bir tablet var eczaneden al kullan mutlaka yararını göreceksin inşallah en kısa zamanda gelir sütün 😔
Deletedmom94 Ogullarinaasikanne mümkünse ön sağım yapın, göğüsünüzü C şeklinde değilde makas şeklinde tutup bebeğinize verin yani sütün hızlı geçişini yavaşlatıyorsunuz burda biraz sıkı bir makas yaparsanız sütün elinizin altından hızlıca geçip yavaşladığını hissediyorsunuz. birde geriye yaslanarak emzirin.. oğlum 7 aylık olacak sütüm hep tazyikli geldi bu şekilde baş ettim ben zamanla oda öğreniyor tazyikle baş etmeyi