Bebeğim emdikten sonra ağzının kenarlarında minik sivilceler oluşuyor kendiliginden geçiyor bir sure sonra ama yine oluşuyor. Anlayamadım bir türlü. Alerjisi olabilirmiş zaditen damla kullanıyorum ama o da işe yaramıyor. Alerjisi olsa geçirmez miydi?? Yardımm