Bebeğim 20 günlük malum süreçten doktora gidemiyoruz iki saate bir emziriyorum bebegimi bu süreç ne kadar devam edecek internette 30 günden sonra bebeği 2 saate bir uyandırmaya gerek olmadığı 4,5 saat uyuyabilecek yazıyor doğru mu?çünkü sürekli uyandırıldım bu aralar