Laloba merhaba öncelikle geçmiş olsun. Korkmayın, her şey düzelecek annesi. Ben doğum yaptıktan 2 gün sonra sarılık değeri 13 çıktı. Tabırcu etmediler bizi akşam test tekrarı yapacağız dediler akşam değer 17’e yükselmişti. Fototerapiye almamız lazım dediler. Ben lohusa psikolojisi olarak eve gitmek ve sabah gelmek istedim ama müsaade edilmedi. Hızlı yükseldiği için sinir sistemi zarar görebilirmiş. Tabi ben lohusa psikolojisinden dolayı salya sümük ağladım. Fototerapiyi hasta odasında aldık. Ben de oğlumun yanında yattım. 24 saatlik ayarlamışlardı ama geceden sabaha kadar düzeldi değerleri. Tedbir amaçlı birkaç saat daha tuttular ve 16 saatlik tedavinin ardından çıkardılar. Ben çok ağlamıştım ama korkulacak bir şey yokmuş. Bebek içinde zaten uyuyor (sarılık uyku yapıyor) 3 saatte bir çıkarıp 20 dk emzirme ve ten teması yaptık. Eve geldikten sonra da birkaç gün uyku hali devam etti. Bol bol emzirdim. Emmediğinde şırınga ile ağzına süt damlattık düzeldi ☺️👍🏻