Kızım bir hafta sonra 9 aylık oluyor inşallah ama hala ek gida almıyor kızlar napacağım bilmiyorum😞 canı isterse biraz yoğurt yediriyorum oda isterse yiyor onun haricinde ne zaman sofraya otursam onun yiyebileceği bi seçenek her zaman hazırlıyorum hiç olmadı çorbalardan vereyim diyorum ama hanımefendi yemiyor anne sütü nasıl oluyor da yetiyor anlamış değilim 🤦🏻♀️ Benim durumda olan anneler var mı acaba naptınız neler yapıyorsunuz bu durum böyle sürmez inşallah bu arada kızım hala diş çıkarmadı