Sulegorkem Damladerin var canım var bebevol var ben aldım 6-7 ay gittigidiyordan 250 tl aldım şu andada çok fazla fiyatının değiltiğini düşünmüyorum çok memnun görüntüsünden sesine kadar herşeyi harika