Agg0207 çok teşekkür ediyorum kibar yorumun için🌸 ama gün içinde başka hiç paketli gıda almıyor. Şeker, tuz, çikolata hatta Beyaz un dahi tüketmiyor. Yumurtası, avokadosuna kadar organik alıyorum. Tolere edebileceğini düşünüyorum bu kadar şekeri. Tabi keşke vermesem doğru olan o ama şuan minimum da tutmaya çalışıyorum.