Afsk Merhaba bir kaç gun once mamamızı değiştirdik sma ya geçtik kızımın kaka rengi koyu sarı mamadan dolayımı acaba bıde hafıf aralarda sıyah vardı 3 aylıgız gaz sorunumuzda var malesef mama içemiyor
VERA19 Afsk Evet mama renginden dolayı görebiliyor kaka da renk değişimleri.Ya da demir ilacı kullanıyorsanız vs
nursocum Afsk 1 yıla kadar mutlaka kullanman gerek. Bi hastalığı olduğunun belirtisi değil yıkarken belki kuşağına su kaçmıştır
Afsk nursocum peki cok tesekkurederim❤️D vitamini sormustuk doktora oda mamada butun vitaminler var dedi zaten o yuzden extra Almadik
AreninAnnesi7301 Afsk Bizde mama kullanıyoruz ama dvitde kullanıyoruz doktor demedi hiç öyle birşey yaşına kadarms hatta