gurbetkusu Aynen doğru düzgün kiloya bakmıyorlar özel hastaneye gidiyorduk 4 ay kadar eşim orda çalışıyordu iş değiştirdi maddiyat yüzünden devam edemedik. Şuan 6 aylık 2 ayda 660 gram almış oluyo en son 7840 dı dün hastanede 8500 çıktı sağlık ocağında farklı çıkıyor azmı almış çokmu bilemedim ben baktığımda 8670 yazıyodu ve bezini değiştirdim üstüde inceydi hemşire 8500 dedi 170 gram düşürdü hemen ama özelde çıplak tartılıyor bide bebeğim büyüdüğü için sığmıyor tartıya ayakları elleri taşıyor yani tüm ağırlığı gelmiyor tartıya özelde oturtarak bakıyorlar o yüzden. Doktorda az almış dedi çünkü baştan beri kilo alımı yüksekti bidaha çıplak tartılmasını isticem