İki gündür göğüs tahtamda bir batma bi doluluk var hani sanki yel dolmuş orama ve sırtıma hançer saplanıyor aynı zamanda bugün başımda ağrımaya başladı bitkin gibi hissediyorum kendimi ama onun dışında hiçbir belirtim yok bu sırada regl oldum baş ağrısı ve bitkinliği onada yoruyorum ama korkmuyoda değilim 1 aydır evden adım dahi atmadım ama eşim çalışıyor malesef ne kadar dikkatli davransa da insanın aklına geliyor.Açıkcası yatak döşek değilim sabahtan beri ayak üstü iş güç yapıyorum ama içimde hep bir kuşku var hastaneye gitmeyede korkuyorum sağlam girer hasta çıkarım diye ne olur olan varsa yardımcı olsun