İyi akşamlar kızlar. 3 ay 25 günlük kızım var. Önceleri sallayarak uyutuyodum yavaş yavaş bırakıyoruz ve sallamıyorum artık. Ama gündüz uykuları o kadar kısa ki 40 dkyı geçmiyo. Salladıgım son zamanlarda da öyleydi ama geri sallayıp uyutuyodum. Şuan desteksiz uyudugu için hiç bir şey yapamıyorum. Bebeğine uyku eğitimi vermiş ve desteksiz uyutan arkadaşlar yardımcı olur musunuz?