Elifin-annesi kargolarda cok gecikme olacakmış telefonumuza smsle kod gelecek o kodla eczaneye gidip maske alıcaz ama daha sms de yok çünkü öncelikle 57-65 aralığındakilere gonderilecekmis.kac milyon insana maske gonderilecek çok aksamalar olur böyle.kendiniz temin edebiliyorsanız edin