Hanımlar Benmde bebegm bugün tam 25 günlük oldu. Zor doğum yaptım nefessz kaldığı için 5gün küvezde kaldı orada biberona alıştırmşlar ne yaptıysam beni emmiyor memeyi ağzına alıyor biberon gibi ağzına akmasını istiyor emmiyor içine çekmiyor sonra basıyor çığlığı. Ne yaptıysam emziremedm çok üzülüyorum. Sütümü sağarak veriyorum + mama takviyesi yapıyorum. Sütüm sağarak verdiğimde bir zaman sonra kesilirmi? Sağarak veren tanıdıklarınz varmı kaç ay sütü geldi? ne yapayım siz akıl verin :( Memeyi inatla emmiyor