Tugce2020 4 aydır bebelac gold kullanıyorum bi sıkıntı görmedim şimdiye kadar ..önceden aptamil comformil kullanıyordum fiyatı fazla geliyordu diye degistirdim iyi ki değiştirmişm kızım bebelac gold kullandığından beri hiç kabız olmadı ishalde olmadı ve gaz problemimiz mucizevi bi şekilde 2 gün içinde gitti ..tavsiye ediyorum yani😙