Elifmoms Oyun halısı alacağım bondigo yada babycim piyanolu kullanan var mı? Varsa memenunun musunuz boyutları nasıl?
Mom061 Elifmoms Ben fisher price piyanolu oyun halısı almıştım, baya güzel memnun kaldım. Kızım 7 aylık oldu 1 haftadır falan çok kullanmıyoruz artık. İsteyen olursa verebilirim, kız bebek için. 250 tlye almıştım.
Tugceeeee12345 Elifmoms ben tiny love aldım maymun adası çooook memnunum oğlum maymuna tekme attıkça ötüyor 2 aydır aktif oynuyor ve oyuncakları da ayrı bir kaliteli ve güzel piyanolu almadım ben bir çok yerde ayaklarını vurasada tam ses çıkmadığı yazıyordu o yüzden bunu tercih ettim aynı işlevi görüyor bence
Denizincanii Elifmoms gittigidiyordan piyanolu aldim oglum 3 ay 15 gunluk ayaklariyla wura wura piyanoyu her defasnda yerinden cikariyor bizi cok guzel oyaliyor dikkatmzi cekiyor daha iki gundur oyuncaklara elini atmaya calisiyor Ben memnun kaldm
Tugceeeee12345 Elifmoms normal fiyatı 400 lira civarı ama ben dolaptan aldım 2, el satıştan 140 liraya
Spectacular Elifmoms ya ben şu fisher Price oyun dünyası jimnastik merkezini aldım oğlum 4 aylık herşeyiule oynayamıyor şuan ama baya vakit geçiriyor ona rağmen uzun müzikli sesi de çok iyi öneririm
Monaroka Ben de hepsiburada’dan bondigo’nunkini aldım 130 liraya. Piyanolu. Çok hoşuma gitti, oyuncakları da güzel.