Gamze_rn mirayimm bebegin dogum kilosuyla degerlendirilmeli bence bu 500 gr 1 kg aliyosa ayda normaldir diye biliyorum
eymenaras masallah benim yapim iri oglumda bana cekmis demek ki saglik ocagindakilerde soyledi korkulacak brsey yok kilosu iyi demisti sadeve anne sutuyle besleniyoruz
Elisaseda Zeyyy benimde aynı sizinle doktor geriden geliyo dedi bu ay 200 gram almış 7 kilo 300 gram şuan
Zeyyy Elisaseda bana az falan demedi sağlıklıysa sıkıntı yok dedi benim kizim da 400gr mı ne almış bu ay zaten zayıf doğmuştu bu aydan sonra kilo alımı yavaşlar dedi 😑
Elisaseda Zeyyy sevindim şimdi siz öyle diyince üzülüyordum bu ara zaten emmiyo doğru dürüst iyice kafaya takıyodum
Zeyyy Elisaseda bence kiloları iyi bebislerimizin çok düşük değil tabi anne bu boğum boğum olsun ister 😄 sağlıklilar çok şükür kilo mühim değil sınırın altında olmasın da