Lilyum10 Kızlar kizimda reflü var. Hem mama hem süt alıyo. Bu yüzden mamayı reflü mamasına çevirdik ama süt içtiginde 3 kez kusuyo ve çok fazla. Benım yaşadığımı yaşayan var mı. Bunu düzeltmenin bi yolu var mı yardımcı olun lütfen