Bugün doktor kontrolüne gittim 25 günde 570 gr almış ve bebeğim 5 gündür kaka yapmıyor. Sütüm geliyor sorun yok ama saat başı emzirdiğim için sütün yağlanmasına müsade etmemişsin 3 saatte bir emzirmen geriyor dedi. Sağdım iki göğüsümü birden 125 ml süt geliyor.Saat 1 de emdi 125 ml bitti 4 de bir daha sağdım 125 daha çıktı fakat ne yaptıysam biberondaki sütü içiremedim. Saat 6 da zorla bitirdi o da hepsini değil sadece 80 ml içti şimdi saat 9 da tekrar vermem lazım normal de sizce biberondan verdim diye mi bu almadı 2. Ye sütü diğerinde baya emdi bitirdi. Bir de göğüsümde bu kadar emmiyordu resmen iki çekiyor sonra oynuyor ne yapıcam kafam çok karıştı