Leyladuru Benim kızımda fışkırarak kusma yaşamıştık 2 aylıktı o zaman . Götürdük doktora kan alındı sonucu iyi çıktı şükür reflüden şüphelendik ama bişey çıkmadı. O gün eşim göreve gitti bende kayınvalidemlere gittim tombikti kızımın küçüklüğü maşallah, akşam oturmaya gitmiştik akrabalarına herkes vardı 20 kişinin içine girdik 2 aylık bebekle gidesim yoktu birşeyde diyemedim😔 bilmiyordum ben o kadar kalabalık olacağını . Nazar olabilir dediler büyükler