Allah bagıslasın,saglıkla büyüsün yavrunuz. Eviniz cok sıcak olabilir,soyun bebeğinizi o da cok uyutuyor. Emzirmeden pes etmeyin lütfen. Biberon ve emzik vermeyin. Ben de soş serce parmagımı meme gibi agzına koyup sagdan sırınga ile hafif hafif sütümü veriyordum. Boylece cok gücleniyor emmesi de zamanla. Emzirin once ama 1,5 saat cok fazla. 10 dk emzirin,kalan sütünüzü sagın. O sagdıgnız sütü bir sonraki 10 dklık emzirmeden sonra sırınga ile verin lütfen. Ben ilk bebeğimi malesef biberondan dolayı emziremedim,yalnızdım sizin gibi kimsem yoktu,hala icimdedir. Allah’a sukurler olsun,su an 2.bebeğimi emziriyorum. Bu yukarıda yazdıklarımı bebek hemsiresi bir emzirme danısmanı ile calıstım o ogretti sagolsun. Lütfen sütüm yetmiyor diye düsünmeyin,sütünüz yeterli. Bebekler ufakken nasıl sadece 30cc iciyor büyüdükce arttırılıyor miktar. Bizim sütümüz de öyle,bebeğimiz büyüdükce sütümüz de artıyor,Allah’ın mucizesi. Ben bunu bilmiyordum ilk bebeğimde sanırdım ki bi tek benim sütüm az,yetmiyor doymuyor. Oyle degilmis,yetiyor aslında. Pes etmeyin lütfen. Bol bol emzirin,emdikce artacak süt.