Nkht2705 Minikbal tesekkürler,insallah bizim de yakındır,ara ara huysuzluğu oluyor,hep eli ağzında kasındığı için ☺️
Nkht2705 Alyaduru biz daha bekleyelim bakalım,sağolasın boyle geç çıkaranları duyunca bi rahatlık geliyor
KeremTalha_4153 Nkht2705 bizimde 9 ayınız bitecek ama bizimde çıkmadı hala çok aşırı huysuz ama çıkmadı hala
Nkht2705 KeremTalha_4153 bir an önce çıkarsa huysuzluklar da biraz olsun azalır belki dusuncesiyle cıksın istiyoruz artık bu disler☺️