emine2018 Fyzpyrz aynı şey işte canım sütümü içiyor mamada itiyor sütümde çok az yetmiyor mecburum napacam şaştım kaldım doktora soracam bakalım ne diyecek
Fyzpyrz emine2018 bende oyle düsünüyorum ama benimki mama icmeyincede hic aglamiyor.ac olsa ağlar diyorlar bana.ilk basta doyurmayan sut simdimi doyurmaya basladi anlamadim gitti.
emine2018 Nily canım aynı durum bizdede var cuk cuk yaptırıyordu doktr a dedim oda damağına baktı ve biraz yüksek dedi aşırı gaz yapar hava yutar çünkü 18 aya kadar kendiliğinden geçer dedi
Lolita emine2018 aynı sorun biz de var mamayı istemiyor artık.Humana denedik onuda istemedi ,Evolvia denedik onu içti fakat alerji yaptı bizi şimdi doktor tavsiyesi üzerin E bebelac gold aldık severek içiyor.
AliyeAsel emine2018 benim kızımdada öyleydi canım doktor diş çıkarma süreci başladığı için reddedilir dedi ama ben devam ediyorum geçti canım genellikle konuşuyorum ona mama yedirirken
MGK Mlsyldz çok büyük olasılıkla emzik biberon verdiğiniz için meme reddi yaşamaya başlamışsınız. Bir an önce ikisini de bırakmazsanız çocuğunuz emmeyi tamamen bırakabilir.
Mlsyldz MGK ama ilk zamandan beri biberon kullanıyorz zatn son 2.5 haftadr fln bu şekilde zorla emiyo yani
Nily [bilinmeyen] doktra gittik canım kontrol etti damağını dilini birşey yok dedi O ses süt cok gittiğinde çıkabilir yada o sesi çıkarmaktan hoşlanıyorda olabilir dedi. Bazı bebekler mamayı sevmez kilo kaybı olmadıkça endişe etme emzirmeye devam et dedi:( bebelac gold aldım dün onu içti ama 60-90dan fazla içmiyor bakalım nasıl olacak