Kızlar 1 ay önce doğum yaptım göğüs uçlarım ne yaptıysam geçmedi artık emzirmek kabus gibi oldu zeytinyağı lansinoh krem Philips göğüs kalkanı kantoron yağı ayva çekirdeği kendi sütümüde sürdüm hiç bişey fayda etmedi bugün doktora gittim cildiyeye hametan krem ve m furo mant diye bi krem verdi ikisini karıştırıp emzirdikten sonra sür dedi eczacıya bi zararı olurmu diye sordum bebeğe olmaz dedi başka bir eczacı da kullanma dedi m furo mant olan kremde de emzirirken kullanmayın doktorunuza danışın diyor ne yapacağımı bilemedim kullanan varmı bu iki kremi