Bende 2 aydır diyetteyim sadece kaka sayımız düzeldi istedğim gibi doktor bulamadım sanki boşa yapıyor gibiyim anlamadım doktor yok test yaptrmk istyrm ama şu dönemde devler hastanesine gitmek istmyrm cok kalabalil civar illerden de gelen çok doktoru aryrm devam et sonra diyeti aç kendin bulmaya çalış diyor ne bi telefon ne bi yardımcı yok