Hanımlar, 2. Bebeğim bugün tam 1 aylık oldu.
Benim kafamı kurcalayan bir konu var ki ilk çocuğumda hiç öyle bir şey yaşamadığım için danışmak istedim.
Bebeğim sürekli ama sürrrekli ıkınıyor. İlk olarak bu beni huzursuz etmişti. Gaz veya kolik desem öyle ağlama krizleri hamdolsun ki yok.
Sadece sürekli ıkınma ve bol gürültülü kaka.
İnternetten okudukça korktuğum şeylerle karşılaşmaya başladım bu aşamada.
Doğduktan birkaç gün sonra yüzünde akneler çıkmıştı. Sadece yanaklarında.
Ama hâlen geçmedi.
Sık hıçkırıyor ama karnımdayken de çok hıçkırırdı, bu bir belirti midir bilemiyorum.
Son olarak bugün kakasında mukus değil ama incecik iplik parçaları gibi şeyler gördüm.
Öyle yoğun sümüksü yapısı veya kakada renk değişikliği vs. yok.
incecik iplik parçaları varmış gibi, o da fazla değildi.
Şimdi ben günlerdir bunların ne olduğunu anlamaya çalıştıkça süt alerjisi belirtileriyle karşılaşıyorum.
Parçaları bir araya getirdiğimde tablo bu, ama benim evhamım mı emin olamadım.
Tecrübeli hanım kardeşlerin tecrübesinden faydalanmak isterim.
Hastaneye şu aşamada gitmek istemiyorum, birkaç gün süt ürünlerini azaltmaya çalışacağım ama çok da zor bir şey.
Acaba alerji varsa bile hafif seviyede falan mı çünkü okuduğum gibi yoğun mukuslu veya kanlı kaka yok?
Azar azar abartmadan süt ürünlerini yemeye devam mı edeyim yoksa katı bir diyete başlayıp deneme mi yapayım? Ne yapayım akıl verin…🥺😢