Bugün bebeğimin hepatit b aşısının 2. Dozu için hemde rutin kontrolü için doktoruna götürdük, muayene ve aşıdan sonra doktorun odasından çıktık bebeğimi emzirdim pusetin içine koydum eşim puseti sadece üst kulp kısmından tutmuş ben hem alttan hem kulbundan tutarım puset taşımam gerekiyorsa😔 kemerinide bağlamamıştık hemen klinikten çıkıp arabaya bineceğiz diye arkamı dönmemle eşimin puseti kaldırıp oğlumun yere düşmesi bir oldu neye uğradığımı şaşırdım Allahtan hemen doktorumuz geldi kontrol etti birşeyi yok çok şükür kusma durumu olursa arayın gelin dedi 4 saattir gözlemliyorum ters bir durum yok dua edin inşallah birşey olmaz çok ağladım çok korktum. Siz de benim yaptığım hataya düşmeyin kemerini 1 dakikalık olsa bile bağlayın ve puseti taşırkende dikkat edin nasıl tuttugunuza😔 Başına gelen varmı böyle şeyler 😔