Rabia_38_01 Burcu15 ates huzursuzluk olabilir surup icirmek iyi oluyor günde uc defa vermiştim iki aylik asisinda rahat gecirmisti
Dogavesultan Burcu15 ben dün yaptırdım ateş olmadı huzursuzdu kucağımdan inmedi hiç yatırdığım an bastı çığlığı bugün sadece 38.1 i gördük üzerini incelttim 10 dk içinde düştü calpol falan vermedim bazı bebekte ateş huzursuzluk yapıyormuş bazısında yapmıyormuş
Deletedmom819 Burcu15 ateşi için calpol verebilirsiniz. Huysuzluk pek yapmaz ilk gün olur acısından o kadar
Efe2019 Ateş. Oluyor. Bide huysuzluk. Bizde ateş olmadı. Huzursuzluk oldu yan etki olarak bide bizim ebe hemşiremiz. Bize tavsiye olarak. Limon sürün eline ayağına. Dedi ateşi olursa bir çay kaşığı calpol öneriyorlar
Hazal89 Burcu15 3 gün uzun uyku hatta korkup doktora gittim bir şey cıkmamıştı 4 ay aşısında hiç bir sorun olmadı 🧿
Oyku1801 Burcu15 bugün yaptırdık şuana kadar huysuZluğu oldu uyumuyo sürekli kucak istiyo ağlıyo ateş olmadı ama ishal yapar mı bende onu merak ediyorum
Kubradaghan01 Burcu15 aşıdan geldikten sonra vicks krem varya bacaklarına ondan sürün az bir şey ağrısını alıyor. Ebemiz söylemişti. Ateş yapmadı bizde
Berrinsoyagazi14 Burcu15 rota da dahil 4 aşı oldu hemşire 1 saat sonra carpol ver dedi bende verdim ağrısı olmasın diye ateşi olmadı çok şükür fakat gündüz hep huysuzdu baya ertesi gün kalmamıştı birşeyi bende çok panik yapmıştım ama korkulacak hiç birşey yok merak etmeyin 🙏