HaticeeAli Oğlum 11 kg dün ocean d vitamini ve kan damlası aldım ama ne kadar vermem gerektıgını bılmıyorum eczacı eşime doktorunuza sorun demıs ama su korona olaylarndan dolayı hastaneye gıdemıyorum sizler nasıl kullanıyosunuz yada nasıl kullanılması gerekıyo
Hunilianne HaticeeAli burada okumuştum her kilo basına bir damla diye( doktorumuz da öyle diyor ) ama 10 kilodan sonra hep 9 damla kullanılıyormuş bunu burda okumuştum. Kan damlası icin
bbmbbm HaticeeAli kan damlası hangisi? Besteron kullanıyorum ben kızıma doktorumuz kilosuna göre vermem gerektiğini yani 7 kiloysa 7 damla gibi demişti ve öyle kullanıyorum oceanı da bir fıs olacak şekilde sıkıyorum🌸
HaticeeAli Hunilianne bende öyle duydum ama kılo bası dıyınce 11 damla fazla geldı bana ondan kullanan arkadaslara sorıyım dedım. Bende 9 damla olarak devam edıyım o zaman tesekkur ederım 🙏🏼
HaticeeAli bbmbbm kan damlasıda ocean marka aldım ıkısıde aynı marka aldım. D vitaminini o sekılde kullanmak ıstedım ama agzına sıkamadım agladı damla seklınde kullanıcam muhtemelen 1 fıs 3 damla mı oluyo kac damla vermem gerek acaba bilgin varmı
HaticeeAli Sarezgi teşekkür ederim 🙏🏼 bebeginiz kac aylık suan peki kan damlasında damla sayısı arttırmanızı soyledılermı kılo artınca falan yoksa sabıtmı gıtmek gerekıyo
Sarezgi @HaticeeAli 3 damlayı kaşığa damlatıp verin bu arada ben öyle yapıyorum ağzına damlatmak zorunda değilsiniz puf a çok güvenmiyorum çünkü 4 aylık başladık 6 Damla’yla hala aynı 9.5 aylık şuan doktorumuz arttırmam gerektiğini söylemedi sabit