Miraet09 Doğumdan yaklaşık olarak 3-4 ay sonra süt üretiminin bebeğin ihtiyacına göre ve ihtiyacı kadar üretildiği döneme girilir. Yani bebek ne kadar emiyorsa o kadar süt üretilir. Bu da demek oluyorki meme terbiyesinden sonra eskisi gibi memede sertleşme ve şişme olmayacak.
İşte tam da bu dönemde anneler zaten 3-4 aylık emme problemleriyle ve 4 ay ataklarıyla uğraşırken bir de göğüslerinin dolmadığını dolayısıyla bebeğin açlıktan huzursuzlandığını düşünüp mamaya başlar.