merhabalar bebegi koltuga tutunup kalkmayan yattigi yerden kendini kaldirip oturmayanlar varmi acaba gecmi yapicaklar gelisimsel olarak herseyi gayet iyi cok sukur ama yapisal mi oluyor bu tip motor becerilerini yapmayinca 1yasindan sonra yurur die tahmin ediyorum 13 14 aylik gibi sizler ne durumdasiniz ve bu virusle alakali neler dusunuyorsunuz bebislerimiz risk grubunda ekmek almaya dahi cikmiyorum evde kendim yapuyorum ama eşim calismak zorunda mecburi gidip geliyor ayni evin icinde kendimjzi bebegimjzi nasil sakınabiliriz hep bir soru isareti kafamda