Cansuu1 emziriyosan yediğin bişy dokundu muhtemelen yada yediği bişey benim doktor zaditen diye Bi alerji damlası vermişti 3 günde geçti alerjisi şimdi yine oldu son gittiğim doktor verme bu damlayı daha küçük bebeğin de 2.5 aylık bu arada onun dışında 3 farklı doktora sorduk hepsi de ver dedi sabah verdim yine damlayı geçiyor