Merhaba kizlar 50 gun once dogum yaptim . Cok az az lekelenmeler geliyordu kahverengi sekilde sonra 2.3 gelmedi bir daha benim birde buyuk tuvalet sorunum var yapamiyorum biraz kendimi zorladim ikinarak aglaya aglaya yaptim . Dikislerim vardi dustu mu dusmedi mi bilmiyorum . Sonra tahretlenirken arkasindan cok az peceteye kirmizimsi pembemsi leke geldi sonra arkasindan da kahverengi boyle minik minik pihti gibi parca gibi seyler . 2 gundur devam ediyor boyle az az . Bugunde biraz cok gelmeye basladi kahverengimsi gibi acaba adet oluyor olabilir miyim ? Yardimci olur musunuz