Bebek111 Merhaba! Bebeğimin kakası ve gazı var yapamıyor bugün sabah aşı oldu şimdi duş aldırmak istiyorum bi zararı olurmu ?
Begonia4 Bebek111 iki gün banyo yapılmayacak dedi doktorumuz mecburen yaptırmadık. Normalde her gün yıkıyprdum
Tubaipekk Bebek111 hayır kesinlikle yapmayın en az 3 4 gün sonra yapın yoksa Allah korusun ateş-i falan çıkar biz 3 ncü gün yaptık ateş-i çıktı hastalandı ona gore
Tubaipekk H3m ayrıca daha çok küçük üstünü kirletecek veya terl3yecek hali yok ya güzelce silin herywnin pudralayın daaha Iyi olur