Kızlar biz yeni içerikli bu pakete geçtiğimizden beri kabızlık çekiyoruz başına gelen var mı şuan 7 ay 9 günlüğüz doğduğundan beri kullanıyoruz

Dış çıkaran bebek kabız da olabilirmis ishal olur benim bildiğim ya da o sebep diye düşünüyorum başına gelen var mı acaba ikisinden biri mi :(