guulliizz Merhabalar anneler 25 günlük bebeğim var mamayla besleniyor sizler mamayı nasıl hazırlıyorsunuz en kolay ve hızlı şekilde bide 90 cc veriyorum 3-3 buçuk saate bir sizce nasıl 60 cc verdiğimde ağlıyor durmuyor sma mama kullanıyorum
Saliha_faruk guulliizz 90cc ve 3-3.5 saat çok canım emzirmiyorsan eğer 60 cc ve 2 saatte bir olması lazım şekeri düşmesin
Elos-92 Ben 3 aylık bebeğime 3 saatte bir 90 içiriyorum kilosu çok yerinde doktorumuzda çok güzel diyor. Smilac pro advance kullanıyorum çok memnunum