Hanımlar bebeğim 8 aylık doğdu 47 cm 2300 kiloyla şuan kilosunu bilmiyorum ama evde metreyle boyunu ölçtüm 62-63 çıkıyor bana çok kısaymış gibi geliyor sizce normal mi 8 aylık doğan bebeklerinizin boyları kaç bu arda bizimki 2 gün sonra 6. Ayına giricek