deletedmom1234 Aşı yeri iltihaplıydı iltihap patlamış böyle delik gibi boşluk olmuş bilen varmı sıkıntılı Bi durum mu acaba🤔
Deletedmom245 deletedmom1234 hayır o öyle kabul yenileyip düşecek daha sonra sadece iz olarak kalacak sıkıntılı bir durum değil
cerennaslann deletedmom1234 ya en sevdiğim çocuk tipisin sen ya şaşkınlığını severim senin masallah sana nazarlardan korusun rabbim.Bebişinize bakmaktan konuya sonra odaklanabildim.Olması gerektiği gibi korkulacak bir durum yok🎈
Minik2589 deletedmom1234 çok tatlı maşallah ☺️ aşısı tutmuş demek oluyo bu annesi …sonra sadece izi kalacak .
deletedmom1234 Deletedmom245 çok tşkrrr ederim iltihabı vardı sürekli patlayıp yeniden oluyordu iltihap kurumuş düşmüş içi boş kaldı🤣
Ygll Merak etmeyin birkaç kere kabuk bağlayıp atıcak öyle iyileşiyormuş. Bizim öyle oldu. Banyodan sonra nazikçe kurulayın ama nemli kalmasın
deletedmom1234 Ygll yeni banyo yptrdım zaten canım ozmn farkettim hafiften kuruladım çok tşkr ederim 🤗
deletedmom1234 cerennaslann çok tşkrr ederim Bi kzıım var 3 yaşında onunki hiç böle olmamıştı hemn koybıldı şuan izi bile yok bunu böyle görünce acaba kızımın ki mi tutmadı diye şüphe edyrm
cerennaslann deletedmom1234 hayır hayır kötü düşünmeyin her bünye de her ten de aynı etkileşim göstermesi mümkün değil
deletedmom1234 cerennaslann inşlhh canım sanki ilk cocuk gibi biraz pimpiriklendim ilkte görmeyince bünyeden bünyeye farkediyor demekki🤗
deletedmom1234 Mom0870 3 yaşında kızım var hiç böyle olmadı kızarmadı bile yeri oyızden endişe duydum bende 😔
Gunesdogdu deletedmom1234 hangi asi bu? Veremde oluyor hatta 6 aylıkken gecer dediler de bizimki 1 yaşına kadar hafifçe vardi
deletedmom1234 Gunesdogdu verem aşısı canım 4 ay 20 günlük sanırsam iyye gidiyor kızların dediğine göre ilk kızımda hiç olmadı iltihplanması kabuklanmasının normal oldugunu biliyrum ama içindeki iltihap düşmüş delik kaldı oyuzden sordum