Merhaba hanımlar. Kızım 2 ay 29 günlük. Sırt üstü yatarken kafasını kaldırmıyor hiç kalkmaya çalışmıyor. Sadece yüz üstü koyunca kafasını kaldırıp tutabiliyor. Bi de bacaklarının üstüne bastırmaya çalışıyorum. Çok basmıyor arada itiyor o kadar sonra bırakıyor hemen dizlerinin üstüne çöküyor . Sürekli mi basması lazım bu günlerde. Nasıl oluyor. Kaynanam sürekli bu çocukta bi sorun var deyip duruyor hem sinirim bozuluyor hem endişeleniyorum artık.