Nily Kızlar dün 2. Ay aşılarımzı olduk Rota aşısınıda yaptırıcaz ama doktorumuz dediki karma aşı ile arası 28gün olmalıymış böyle bişey duyan😂 28gün somrası tam 3. Ayına denk geliyor yada 3ay 1gün oluyo. Sorun olurmuki.
Milasmom Nily bize 2.ay asisini yapan hemsire rotayı bir ay sonra yaptırın dedi, doktorda oyle dedi. Biz 1 bucuk ay sonra yaptirdik 3 bucuk aylikken. Ama arada 1 ay olmasi gerekiyo.
IrmakBilgin Nily 1 ay olması gerekiyor. Hatta bizim ki 5. Aya denk gelicek ikisi de doktor önce sağlık ocağında olan aşklarını yaptırın 25 gün sonra bana getirin dedi. Sağlık ocağındakiler daha önemli zaten aşılar canlı aşı olduğu için karıştırmak istemiyorlarmış.
bynduru Nily arada 28 gun olmasi gerektigi icin bir turlu ayarlayamadik.2.ay asilariyla ayni gun yaptirdik.4.ay asilariyla da ayni gun rota nin ikinci dozunu yaptiricaz
Milasmom IrmakBilgin biz 3 bucuk aylikken rotayi yaptirdik da 11 aralikta da saglik ocagi cagirdi 4.ay asilari icin. Arada 15 gune yakin fark olucak. Doktorumuz , saglik ocagiyla konuşun bir hafta daha ileriye alsin aşı gününu dedi. Saglik ocagini aradim bu seferki canli aşı degil gerek yok 11 inde yapariz dedi. Siz ne zaman yaptırdınız acaba 4.ay asilarini?
IrmakBilgin Nily bizim sağlık ocağı yapmıyoruz dedi doktorumuz yaptı. Ama daha önceki başlıklardan okumuştum çoğu anne sağlık ocağında yaptırmıştı.
IrmakBilgin Milasmom 22 Kasım’da yaptırdık rota aşısını 3 Aralık’ta da 4. Ay aşılarını yaptırdık. 5 Ocak’ta canlı aşımız varmış 25 gün sonra da rota virüsü 2. Doz olucak inşallah 😊
Melekceylin IrmakBilgin bize bir süre demediler biz hep bir ay sonra yaptırdık diğer asilardan sağlık ocağında aylık kontrollerimizde yaptırdık ilkini 3 aylikken ikincisinide 5 aylıkken diğer asilardan 30 gün sonra falan yaptırdık
Nily bynduru ilk dozu ikinci ayda yaptırdınız yani öylemi.3. Ayda değil Şimdi ben ilk dozu üçüncü ayda yaptırıcam Doktor demişki 2 doz olan 3ve 5. Ayda 3 doz olanda 3-5-7 aylarda yapılırmış🤷♀️
durusenli bynduru canım bişey soracam benim Dr Çarşamba günü rota için çağırdı aynı gün ikinci ay aşılarımız var Dr sordum hepsi aynı gün olurmu olur dedi şimdi kafam karıştı forumu okuyunca
Nily Melekceylin 2doz yaptırdınız yani anladım. Aylarda tutuyo:) ozaman bende doktorun dediği şekilde yaptırayım madem Teşekkür ederm😊
bynduru Nily evet biz 2. ve 4. ayda yaptiricaz diger asilarla ayni gun.sizde 3 ve 5 ya da 3,5,7 . aylarda.dozuna gore artik.ilk doz oldugunda biraz huzursuzluk olduk.insallah ikinci dozda o bile olmaz.
Nily Birde rotadan önce bebişine süt alerjisi testi yaptıran varmı? Ben olup olmadığını bilmiyorumda kan testi yapmak lazımmış